Lusse Lelle, ca 30 nätter före jul..

2008-11-23
Ja, det är sant.. jag har faktiskt ätit min första lussekatt idag. Jag vet att man inte ska äta dom förrän Lucia behagar oss med sin närvaro, men ey.. det är gott. Min äldste lillebror skulle visst ha en massa lussekatter med sig på söndag för att sälja tillsammans med handbollslaget (ja, i deras sällskap.. inte något paketpris). Så Simon ställde sig snällt i köket och bakade dom åt honom medan han själv .. ja, han spelar väl något datorspel. Efter min andra lussekatt med bortpillade russin har jag slagit mig själv på fingrarna och gått och tvättat mina små flåtiga tassar för att kunna fortsätta skriva på mitt psykologiarbete som inte tycks vilja bli färdigskrivet. För att försöka komma ikapp med duktighetspoäng funderar jag på att anmäla mig som frivillig att hjälpa till med middagen.. under tiden får ni underhålla er själva.

Tjing


Postat av: Emma

Jag pillar också bort russinen ^^ hihi <3

2008-11-23 • 18:45:58
URL: http://woznica.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild