Klassfest

2008-11-15
Igår var det som tidigare nämnt klassfest hos Anders och det var minsann riktigt roligt! Emma och jag röstar för att vi gör om detta, riktigt snart. Tjo, hej vad det var livat i holken, ni skulle bara veta. Jag tänkte faktiskt lägga upp lite bilder - för en gångs skull. Jag har varit lite dålig på det den sista tiden. Det blir dock inte så många eftersom att man alltid får höra att man ska ta bort dem annars haha. Tack Anders för att jag fick plocka lite från din bilddagbok. Någon bild hittade jag visst hos Jade.


Som det ska vara - alla sjunger och Micke sitter på golvet.


Jerker visar sin singstar-talang


Priset för the ultimate ansiktsuttryck går till Mikael!


Men yeah xP


SP2A =) the girls och Micke..


Sist men inte minst HJÄLMEN!!


Postat av: Jade

jag fick sno lite av anders bilder ;D hehe

2008-11-15 • 21:58:08
Postat av: Jerker

Haha, håller med dig kitty. Det bör göras om. Ps. Jag klagar inte på bilderna, det hör till! :P

2008-11-15 • 23:28:53
Postat av: Kitty

Jade: Hehe, alla var visst och plockade lite där.



Jerker: Hade verkligen superkul så någon får ta på sig det ansvaret rätt snart ^^ haha

2008-11-16 • 00:52:51
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Anders

Det tycker jag med vi gör :) Det var jätte skoj :) Jag ska se om inte jag kan ha det igen så :) VI får la se :P

2008-11-16 • 16:30:13
Postat av: Louise

du förstorde Anders o mitt förhållande från början! :@ nu har du pajat allt en gåmng till! Htara dej kitty! Jävla fitt klassfest! :@



DRA ÅR HELVETE!

2009-07-25 • 01:20:34
Postat av: Anonym

du förstorde Anders o mitt förhållande från början! :@ nu har du pajat allt en gåmng till! Htara dej kitty! Jävla fitt klassfest! :@



DRA ÅR HELVETE!

2009-07-25 • 01:21:46

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild