Inte-net

2008-11-21
Igår hände det som inte får hända (fast inte lika allvarligt som det låter). Mitt internet la ner när jag för en gångs skull gjorde skolarbete. Satt inte som en smäck, det inte. Insåg hur fruktansvärt handikappad jag känner mig utan internet, även om jag inte alltid behöver det. Det är väl mer möjigheten att använda det som borde finnas. Det var iallfall inte bara jag som var kass och hade dragit ut en sladd eller så, nej faktiskt så hade hela områdets internet mött sitt öde (dock ganska oklart vad). Men just nu sitter jag i byggnaden på bilden som jag så högtidligt kallar "ehm.. skolan".




Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild