Ett får två får

2008-11-04
Klockan tickar sakta sakta och passerar två. Det hade varit helt okej om det inte varit mitt i natten. Pigg som en liten lärka sitter jag klarvaken i sängen och funderar på vad jag ska göra nu. Jag har försökt diverse konstiga saker för att bli trött. Jag har druckit varm mjölk (men wtf.. fick bara ont i magen), ställt in lugna favoriter, bäddat ner mig på minst tio olika sätt, men det har varit för varmt / för kallt / för tight / för prassligt / för konstigt. Det där med att räkna får fungerar ju inte heller, man tappar ju bara räkningen, blir frustrerad och måste börja om. Ilskan över att inte klara av en så simpel uppgift gör att jag piggnar till lagom mycket för att svära en lång ramsa innan jag gör ett försök till. Och när jag väl klarade det längre än förra gången blev jag glad och koncentrerade mig på att inte göra fel.. kom till trehundrasextio... något. Sen tappade jag räkningen utan att ha blivit tröttare och blev riktigt sur. Funderar på att ladda ner filmen The cure for insomnia... eller vad sägs om den där The longest and most meaningless movie in the world med speltid på 48 timmar? Det finns en på 86 timmar vars namn jag glömt.. racksingens.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild