Bläck och marmelad

2008-11-13
Idag på väg till skolan blev jag attackerad av en flygande marmeladsmörgås! Gärningsmannen var ~3 år och befann sig strategiskt utplacerad på en balkong på andra våningen. Jag ser något komma flygandes i ögonvrån och jag flyttar mig snabbt som attans, utan att själv ens förstå det, och marmeladsmörgåsen missar mig med några centimeter och landar med ett squish framför mina fötter. Den onde lille krabaten flinar, men slutar snart när hans moder kommer springandes ut på balkongen och lyfter in honom i örat.

En lärare kom fram till mig och Emma idag och frågade vem av oss som på busslinje 8 skrivit Emma ♥ Kitty stort på ett av sätena längst bak till vänster för det var minsann barnsligt för vår ålder! Vi höll på att dö av skratt, för det var ingen av oss som skrivit det. Till dig som varit duktig nog att släpa med dig en bläckpenna på bussen vill jag bara säga : HAHA x')


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild