Valborg pt. II (lite i efterhand)

2008-05-01

Valborg var mysig och gick mest ut på att äta mat och dricka cider, typ hela kvällen, men jag klagar absolut inte. Det var faktiskt riktigt trevligt. =D Hur var din? Måste förresten dela med mig av en sak - lite sådär "okej du har blivit lurad for sure", men ändå. Alltså, jag och mah baby har handlat på Tv-Shop x) Fett med lättlurade-vuxen-poäng för det. Nåväl, man lär väl se om det var något att ha när den/det väl kommer på fredag i ett litet paket =^_^=
Krizze! Klart att du får/måste prova. You're gonna love it honeypie. <3



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild