Tha Kitkat is back :)

2008-05-11
Inte för att jag tror att ni ens saknade mig en sekund när jag varit i Skåne hela helgen. Antagligen var det väl inte ens någon som visste om det x) Men iallafall så  bodde jag med familj och Simon hos kussarna och hade det ganska trevligt. Väldigt trevligt för att vara ett villaområde utan egen kiosk ^^ Jag och älsklingen tog tåget både dit och hem medan resten av familjen åkte bil. På vägen tillbaka hade jag och min kära mor trasslat till det lite och fått för oss att tåget gick en timme tidigare än den gjorde. Så vi hamnade på fel tåg, som bara gick till Malmö. Så där vandrade vi runt i en timme och njöt lite av solen innan det bar av hemåt. Så nu ligger jag här i sängen och längtar tills morgondagen då jag kan njuta av ännu mer solsken. ;)



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild