Student coming up

2008-05-27

Nedräkningen pågår, ledighetsansökan är inlämnad och beviljad. Den 12/6 tar min älskling studenten och vet ni vad? Jag har faktiskt hittat en present till honom (äntligen). Kanske är det inget som är lika romantiskt och fint som vad Isa gav till Martin när det var han som skrikandes och tjoandes färdades på ett gren-beklätt släp. ^^ Men jag är säker på att han kommer att uppskatta det. Iallafall litegranna? x) tss.. Klänningen jag köpt är jag så stolt över att jag säkert provat den framför spegeln en fem- sex gånger. Inköpt på Breeze för en nystruken 500- lapp och inte ett öre mer eller mindre. Skorna däremot (supersöta och vita med broderade vita blommor med ett fint band runt vristen) var fantastiskt billiga. 129:- på Indiska. Det som är så härligt är att jag fått jättevackra smycken av min babe, långt tidigare, som passar perfekt till detta. För en gångs skull kommer jag att vara helt nöjd med hur jag ser ut. Yaay.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild