Men öh neje x)

2008-05-08
Känns som att det blir en massa citerade citat här :) Jaa, jag tycker om att skriva ordet citat. Men för er skull låter jag nog bli att köra en massa inklistrade texter här, ni har ju förmodligen redan läst dem. Okej, satsradning men whatevvah ^^ Remember att jag länkade till en killes blogg? Romantiska-hrmhrm suuuperromantiska-bloggen? Iallafall, han och jag hade pratat om någonting om en bild han hade som display pic. (Vad heter det på svenska? xD... visningsbild!!) och då hade han uttalat sig om att en av hans vänner blivit avundsjuk på honom (ja, bilden föreställde honom själv och hans prinsessa) men jag hade sagt att jag inte var avundsjuk på honom. Bara på henne.Och tja, sen hade jag lagt till "På hennes hår och skor" fast med lite fler tryckningar på enter. Hej msn<3 Och detta vidarebefodrar han till sessan som skriver i sin egen blogg:

Tyvärr (eller kanske inte) så är det inte bara jag som får folk på fall, en tjej som Pierre känner via nätet stötte på honom nyss O.o Han hade skickat bilden även till henne och sagt att Anthony hade blivit avundsjuk på honom, varpå hon svarar att hon inte är det... bara på mig. Det här är ju inte bra, om folk ska börja upptäcka hur underbar han är och försöka sno honom > < Hon har även en blogg och där länkade hon till hans blogg och beskrev den så här:

(här följde alltså min udda beskrivning you know)
Så nu måste jag skriva med feta bokstäver:

Lulu! :) Jag stötte inte alls på din drömprins, haha. Skulle inte ens tänka tanken. Fröken själv är förlovad och grejer och antagligen så missade (dumsill) han att ta med att jag skrev att jag var det på ditt hår och dina skor x) Känns lite udda. Lät ju helt fel. Men å andra sidan så är jag lite fel ibland. Men jo han är helt sjukt kul att prata men så fina saker han säger och skriver om dig så tror jag inte att du behöver oroa dig ens en nanosekund (eyy yo naturarord!). Han är så sjukt DIN för alltid. Wish you the best of luck, milady. / Kitz

Postat av: Fjäderpenna

Naaw, det blev lite fel där, som vi alla märkte. =P Men det var ju ingen större skandal direkt, tack för att du förklarade och för den fina hälsningen ^^



Lycka till med allt,



Lulu

2008-05-08 • 21:39:45
URL: http://fjaderpenna.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild