Lördag...

2008-05-17
.. är det idag ja. Och en ganska bra sådan om jag får säga det själv =) Tjänade 300:- på att sälja lite småsaker och sen åker Simon och jag och handlar litegranna ^^ Det blir grillkväll ikväll lalalaa. Ska bi himla trevligt. Kanske upp emot en tio pers kanske? Ja, men vi får väl se. Trevligt är nyckelordet. Det enda problemet x2 jag har är väl att jag måste hitta ett par skor till min lilla drömklänning jag köpt till älsklingens student och det andra är ... ja, studentpresenten x) Får väl se vad jag kan bli kreativ nog att hitta på.

Och du din dumsill som vet vem du är.. ville bara berätta för dig att numer finns du inte i min mobiltelefon eller på msn. Och vet du vad? Det känns bra. Plain bra. Så ta dig i brasan om du mot förmodan har en sådan, ditt omanliga kreatur. Puss. Låt det vara mina sista ord. Nästan.

Känslan för veckan:
Instängd


Postat av: Emma

Vilken härlig bild!



Det var även kul att se dig i lördags.



/E

2008-05-22 • 14:24:07
Postat av: Frida

Heej du föerlåt att jag inte svarade på ditt sms :( pank på nallen :(

2008-05-24 • 00:13:29
URL: http://fridaaas.devote.se
Postat av: Isa

Åååh, jag kommer ihåg Martins student =) Jag var så stolt över honom när han stod på släpet skrikandes tillsammans med sina målarebuddies. Min present till honom var ett kort på honom& mig inramad i en nyinköpt ram som jag införskaffat på Gallerix. Jag kommer ihåg studentdagen, efter all uppståndelse på torget åkte vi hem till hans mamma för att dela ut presenter och äta mat. Det var så pinsamt.. alla släktingar& vänner stod i en ring runt Martin medans han öppnade presenterna. Och sen när han kom till min present.. jag tyckte det var såå pinsamt! Men han blev så glad så han blev tårögd =) min lille prins.. hoppas du kommer vara lika stolt över din på hans student. I know you'll =)

2008-05-26 • 12:42:04
URL: http://lillaisas.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild