Beachbabe

2008-05-30
... var jag inte, men kul var det iallafall. Så kallad "fri gympa" på Långöstranden med klassen, vilket innebar beachvolleyboll tills man inte ville mer och sen var det bara fritt fram att lägga sig på stranden. Jag hade med mig min älskling också som support. Han hittade några av sina egna vänner och kunde därför spela med dem - trevligt trevligt. Han var racksingens bra på det också vilket smärtade lite när jag själv vid flertalet tillfällen fick bollen att åka bakåt.. hm. Det blev alltså en hel del solande och jag måste säga att det satt rätt fint. Sol och avslappning och minsann om jag inte somnade ett par minuter? Somnade till en hel skolklass med japaners skönsång - skojar inte. Lustiga människor var de iallafall som satt i en ring på varsin tidning och sjöng japanesiska sånger. (Ja, de sjöng faktiskt vid flertalet tillfällen "tjing-tjong")  Men med jordgubbar, mackor, saft, vänner och pojkvän kan dagen inte bli mycket bättre.

Stockholm imorgon. Se till att sakna mig ordentligt i Karlskrona nu. Kommer tillbaka på söndag eftermiddag. =) Kiss- konsert och allmänt shoppande för pengar jag inte riktigt har haha. Tjupp.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild