Musik Direkt

2008-03-02
Jag har säkert inte ens en hälften så detaljrik, sprudlande och läsvärd text om Musik Direkt som 99% av alla andra som var där har att skriva. Men det spelar ingen som helst roll, vill jag lova. Var ju faktiskt inte där för att jag kände att jag ville ta del av allting som hände, snarare för att jag ville se en (eller tre) personer på scen. 7 Seconds Gone. Det var ju helt trevligt och grejer, måste jag få säga. Speciellt den där delen när det i omgångar kommer fram små flocker med tjejer och frågar saker i stil med "Åh! Känner du dom på riktigt?"  Nej, jag känner dem falskt? Säger bara det för att verka lika cool som du är i din rutiga halsduk to go med dina rutiga vans, din rutiga väska, dina rutiga tights och din rutiga tunika. =) Helst allt i olika härliga rutiga nyanser. Det var även ett sött gäng med blonda människor i lika rutiga kläder som frågade mig om jag verkligen var Simons flickvän? Nej, det är jag helt klart inte det heller. Också bara något jag säger ^ ^ "Jaa, joo det är jag", svarar jag snällt och får tillbaka ett par svärord och ett ".. men jävla fusk". Kändes faktiskt ganska bra =P

Tyckte att du var fantastisk på scen, älskling =) Men psst, jag tror att de som blev intervjuade var partiska...!

... Stackare. Jag menar, var du inte där så missade du något. Ta en titt bara. Behöver du fråga mig sedan hur det kommer sig att jag älskar honom? Haha <3

image4


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild