Truth or dare?...

2008-06-03
Ja, den rubriken kanske gav en och annan några ett fundersamt uttryck och andra rynkor i pannan. Då menar jag sådana man själv åstadkommer och inte sådana som tycks komma med åldern. Hur tidigt eller sent beror oftast på hur många barn man har. Hur som helst så var den inte till för mer än just det. Tyvärr var det rätt poänglöst eftersom att jag inte får se någons konfunderade ansiktsuttryck, men det duger for now.

Idag kom Simon hit vid 11, följd av Pontus som endast dumpade lite av Simons monsterpackning efter att ha varit ute med klassen. Det blev film, mys och lite att äta innan vi slutligen hamnade i soffan framför tvn. Jag satt med ett täcke över benen, fjärrkontroller och telefoner inom räckhåll och en sötnos sovandes i knäet inom loppet av tio minuter. Även om filmen som gick på tv verkligen inte var en av de bästa jag någonsin sett så var det hela inte helt dumt. Filmen hette visst Beautiful Joe och även om det låter så, så handlade inte filmen om en häst. På tal om häst.. eller inte häst, så har jag gått och lyckats dra på mig en smärre förkylning nu - vilket inte satt lika fint. Men så länge andningsapparaten vill och kan fungera så är det väl bara att sträcka på sig och vägra erkänna det för hjärnan ^^ Men nej, nu tar jag en runda på MSN innan jag ska packa ihop mig själv och ta mig till Jämjö.

Tjao


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild