Nu bär det av

2008-06-26
Jag kom på att jag inte skrivit ett enda ord i min söta lilla blogg på över en vecka nu. Detta beror mestadels på att jag jobbat och när jag kommit hem på kvällar/eftermiddagar har jag helt enkelt varit alldeles för trött och tankspridd. Och ja, jag har jobbat helg också. Den lilla lediga tid jag haft har spenderats tillsammans med some friends eller med Simon. =) Men nog om det, vart är vi på väg? Jo, det ska jag tala om för dig. Resväskorna är packade, handbagagen likaså. Tre säsonger av Charmed (Förhäxad) är nerladdade och de ska vi avnjuta på kvällarna i... Spanien. Lägenheten väntar på oss med öppna armar och solen står redo att krypa fram och värma oss där vi ligger i sprillans nya (och svinigt dyra) badkläder. Det blev en söt WESC stämpel på alltihopa eftersom att jag var för sent ute för att kunna hitta något med en normal prislapp. Istället blev det bara till att acceptera att det bara fanns det unaffordable kvar att leka med/i. Nåväl, snygg är den iallafall. Nöjd =) Ni lär antagligen få se den eftersom att bikinishots är oundvikliga när det är för varmt för andra kläder. ^_^ Så, det blir 14 dagar till att utnyttja mitt favorituttryck - mañana mañana. Det som inte blir görs idag... kan vi lik gärna vänta med tills imorgon.

Adios - och hasta om två veckor <3



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild