Färdig! .. eller?

2008-06-16
Nåja, det mesta är färdigt nu iallafall. Min checklista har blivit allt kortare och med det är jag nöjd. Förfärligt nöjd, faktiskt. På min fina lista (som faktiskt existerar någonstans .. även om den numer är borttappad) är det nu mest kladd och överstrykningar. Simons student är avklarad och det hela var förresten himla trevligt =) Måste säga att jag var väldigt stolt över min älskling när han stod på trappan helt finklädd och med världens största leende på läpparna. Lyckades trixa till 80 kort under kvällen som faktiskt var värda att spara. Tack och lov för att min kamera finns där för mig <3 Vill ni se bilder får ni helt enkelt välja mellan två saker; kolla BejbiGirl på bilddagboken.se eller be om dem. Del av en kaka!

Idag idag.. idag började Simon jobba igen. Många timmar för honom idag och det var inte överkul - inte för min del heller som sov hos honom och då också väcktes vid halv sju. Men det gjorde inget. Hade en halv säsong kvar av Charmed (Förhäxad) som vi laddat ner för att sträckkolla ut. Supernajs. Jag bara älskar den serien. Nu är alltså första säsongen avklarad.. sju kvar. Det visade sig att jag tydligen inte missat ett enda avsnitt av första säsongen på tv. O.o Flitig tittare. Konstigt .. så mycket som jag kollade på tv innan borde jag väga minst 100 kg och vara en liten (stor!) godisbit. Man blir vad man äter. Tillbaka till jobbandet. På onsdag drar jag själv igång. Har fått ett jobb på hotellet Park Inn nere vid hamnen. Ganska trevligt faktiskt. Energin i fingrarna börjar ebba ut utan att ens en miljondel av det jag vill ha sagt har blivit sagt.. eller skrivet. Men må så vara. 

Sitter för övrigt och tänker på att på torsdag är det lövmarknaden.. samtidigt som jag faktiskt hör frasen - "Hoppa inte ner i mattes ananas!" ropas av min mamma till mina katter.

Det var allt för idag, små barn =)
TIlls nästa gång kan ni alla fundera - och ge mig era kvalificerade gissningar - på vad som är i asken?


Postat av: Poooontus

Glaskonst/Glasprydnader/Glas-grejer!



gick förbi en butik som sålde sånt när jag var i hörby ^^

2008-07-30 • 00:22:44

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild