Update - en sudden sådan.

2008-07-29
Helt plötsligt slår tanken mig att jag är lat och att jag måste göra något åt det. Nu är det så att Pierre och Pierre alena har bett om att få se mina senaste inköp när det gäller skor och jag måste därför visa upp dom. Det är som om han har makt över mitt bilduppladdande idag, vilket kanske har något att göra med vår långa diskussion om kräftor igår?? Nej, don't ask förresten. Nåväl över till skorna som jag idag hade tänkt visa upp då. Det första paret (svarta) köpte jag så sent som igår när dragningskraften från skobutiken med världens största REA- skylt var för stor för att motstå. Låt oss börja med dom.



Det som ligger brevid är alltså det supersöta lilla armbandet av guldfärgade kedjelänkar som min kära far satte ihop till mig. Efter att det var färdigt tog jag mig en liten blädder i en Revyn och hittade ett liknande på inne-sidan. Kände mig då mycket nöjd med min pappas stilkänsla ;) Nästa par skor är inte lika "vanliga" och är en hel del svårare att köpa i Sverige. Inköpta i Spanien av märket Bellucci, rosa härliga kreationer. Mysmys, litet avbrott i den vanliga jeansvardagen. Skulle säkert se rätt bra ut med diskreta kläder till.



Jag bara älskar den klacken, är den inte för härlig? Man kan kanske inte tro det, men skon sitter som en smäck! Men nu när jag väl var inne på ämnet Spanien så finns det en bild till jag bara måste få visa upp. Det blir också den som ska avsluta detta inlägg så jag får väl passa på att skriva något givande för alla som inte tycker att det är underhållande nog att titta på skor. Tyvärr kommer jag inte på något så jag berättar för alla att Det trettioåriga kriget varade i tjugosju år. Här mina damer och herrar kommer bilden på något jag drömt om att äga i 10 hela långa år. Nedan ser ni ett par äkta diamantörhängen med vackra lila ametister under. Visserligen blev bilden suddig, men inte ens min superkamera kan fånga magin ;)



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild