Sopskyfflande födelsedagsfest.

2008-07-30
Idag var det 18årsfirande för Fredriks del. Eftersom att vi ("ungdomarna") var hemligt inbjudna via sms så var hans min to die for när han öppnade dörren och vi glatt vinkade med presenter i den lediga handen. Min och Hides present vaar iallafall helt galet bäst - mest för att det var vår överhuvudtaget. Efter en hel del mat och lite fika (och sen meeer fika på balkongen) så lyckades iallafall imponera lite på en av hans bröder (vilket är en bedrift för mig), den yngste av dem. Detta genom att hänga honom uppochner och sedan kittla honom med en blåaktig sopskyffel. Det sistnämnda behöver ni inte fråga hur jag gjorde, för det är lite oklart även på denna sida skärmen. Jesper imponerade väl lagom han också genom att nästan lyckas bygga ihop en Bionicle- gubbe. Benen bakofram, men vem tänker på sånt? ^^ As we speak - eller tja, jag skriver & du läser - så är födelsedagsbarnet ute på stan tillsammans med Jesper och Hide för att ta sig en runda. Låter trevligt det ja. Själv var jag irriterande nog för liten som vanligt och fick åka hem haha. Nog om det, grattis igen och nu ska alla sova sött för att orka med Sailet imorgon - där jag förresten ska jobba. Leta upp mig vettja. Tjingeling.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild