Gott folk!

2008-07-24

Nu har jag äntligen hittat den onda sladden och kan dela med mig av bilderna. Visserligen var det enklare att bara lägga upp en del på bilddagboken istället (bejbigirl heter jag där, ja) men ni kan få se några stycken om inte det är helt fel? Vad sägs om en vacker vy vid Puerto Banús eller varför inte bara en suddig bild på min kära mamma som lirar luftgitarr?


Banús - Plaza Beach


The Mamma - Live in Duquesa <3

Oavsett vilken man väljer att kolla på så är båda härliga. Det hände verkligen inte överdrivet mycket denna gången. Simon var med oss förstås och det var ju himla trevligt. Det ledde till att man åt en hel del underliga saker. Ja, det tycks vara hans trademark. Och mer än så investerades det i en hel del kläder, skor och en supersöt Billabong ryggsäck. Mina skor lovar jag att det kommer en bild på inom kort, för en sådan klack har ni aldrig sett i hela ert liv. Bellucci<3 Nåväl, det var som sagt mest pool, sool och shoopping (allt med två o :D) som stod på schemat. En liten tur till Gibraltar också såklart. Kändes kul att göra allting en gång till och faktiskt ha en anledning. Vi är ju faktiskt där två gånger om året, men det är ju inte Simon. Det är alltså en liten del av vårt vardagsrum som syns på bilden och även om det absolut inte syns så är det Notting Hill som är instoppad i videon. Jag undrar förresten vad det är vi har ställt längst ner till höger i bild?? Hmm..



Och, ja visst ja. Ni skulle inte kunna tänka er att stötta mig lite? En länk kommer att hamna efter mina inlägg från och med nu och det skulle vara en sån toppenhjälp om ni bara ville klicka på den iallafall minst en gång efter att ha läst inlägget! Tävling om vem som får flest personer att klicka på länken är igång och jag har 185 klick att slå.

Tjingeling :)

http://www.skyltfonstret.com/



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild