Back on stage - typ

2008-07-19

Eller bak on stag som jag så vackert skrev till Marcel någongång för länge sedan. (Nej, inte med flit)  Men oavsett hur man nu väljer att skriva det, Ja, det stämmer ju. Jag är hemma igen och jag kan inte vänta tills jag hittar den förbannade lilla kamerasladden som gömt sig någonstans i en vrå. Bilderna från Spanien får ni, som ni med IQ över 4 (bananskalar- IQ!) redan förstått, se en annan dag. Ja, den som väntar på något gott - så är det bara. Men tja, nu sitter jag här med en nästintill oändlig spellista U2-låtar igång och funderar över livet. Inte för att jag kommer att behöva göra det länge till, tiden tar nämligen slut och gästerna kommer. Nachos- och kanelbulleparty!!! Tema<3


Men som sagt, update inom kort.


It's a beautiful day..!



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild