Vad är dina ord?

2008-02-27

Det är countdown till att Samhällsekonomin börjar och vår kära lilla lärare
(known to man as Babyface) kommer in genom dörren och säger till oss
att fälla ner våra datorer. Jag tror att vi snart har prov på det här grejset. Priselasticitet
och tja, sådant däringa. Kom lite att tänka på teorin som skapats här på skolan.
Robins babyhands mot Babyface's babyface måste ju helt klart skapa ett
svart hål i universum. Total overload eller något. =D Intressant - för att citera
MattePer.

Och ja visst, ja. Glömde nästan varför jag såhär i sista minuten innan lektionen
kände för att logga in och skriva av mig lite. Det var ju de där superhärliga citaten
jag kom att tänka på när jag satt på bussen. Och ja, orden är sagda och jag kan
skratta åt dem beyond evigheten.

- Men.. vafan. Jag är helt handikappad med vänsterhanden.
-
Det är din högerhand?
- Oh, ja visst ja.

Vilken pärla du är älskling x) Om jag och mitt superba minne bara skulle kunna
komma ihåg vad det var du sa häromdagen? Det var minsann nästan lika
bra som armdilemmat.

* still counting down - 7 minutes to go*

Ja, nu glömde jag nästan. Idag misstänks bli den första dagen jag sitter
bakom ratten O.o Läskigt. Men jag antar att det kommer gå rätt bra. Om inte
annat så får jag väl börja planera mina sista ord redan nu =) De måste ju vara bra.
Kan viga lektionen till det istället för att rita upp diagram och anteckna samhälls-
ekonomiska termer.

Som i Doctor Who kanske?:

(beordrar liten demonisk unge)
- Go to your room! 
(följs av tystnad och läskiga blickar)
- Oh my god. It worked!
- Well, I kinda' hoped it would. That would have been terrible last words.

Så...
Go to your room - och ha det bra tills nästa gång ;D


Reklamar lite för http://moonyeol.blogg.se =D



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild