Trudeluttfestivalen!

2008-02-28
Tillåt mig att berätta för dig vilka som ska sitta på parkettplats på Melodifestivalens
genrep imorgon klockan 19.00? Det ska vi. (Vi = jag och Simon) Det är helt trevligt
fastän Melodifestivalen inte är det bästa jag vet, men det kan vara roligt att ha varit
där, inte sant?

Idag kan jag även rapportera att jag fått en ny msnkompis haha. Riktigt trevlig typ
faktiskt. Precis lagom udda =) Me like. Något jag inte like är att det är prov imorgon.
Vilket både innebär att jag är nervös redan nu och kommer vara det ett bra tag,
samt att jag kommer missa vår enorma sovmorgon som egentligen är fram till
klockan 13.00 då vi inte har någon svenska utan på egen hand får analysera sönder
två söta sagor, som inte har gjort oss allt för mycket ont. Har tyvärr tappat bort dem, though.

And now! En snabbstädning av rummet för att cleara lite golvyta samtidigt som man
med otroligt vacker sångröst härmar Carola med hjälp av sin superdupergolvfläkt
som faktiskt existerar.            

Det får räcka. /Kitty


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild