Oh happy (but oh so ordinary) days,

2008-02-21
Aah, sådan morgon sådan dag. Bra. =D
Vaknade upp med min älskling i min inte allt för överdrivet stora säng. (vilket
by the way inte är helt fel - less is more som man brukar säga).
Men efter
en mysig frukost skulle han åka iväg för att träna  vid och sedan var det dags
för första arbetsdagen för hans del. <3 Lite tråkigt samtidigt att det var just
idag då eftersom att det är fem månader idag. (Det är hemskt trevligt, ja).
Men det gör absolut ingenting för det tar vi igen på den gulligulliga fronten
på filmkvällen som äger rum hos Selma imorgon. Ja, gott folk - fick ta del
av mitt första massutskick idag!! Ni vet, sådana där man skickar ut till alla
vännerna samtidigt som man vill bjuda in till något. Fruktansvärt vanligt i
den vänkretsen och nu får även jag dem. Mån tro att jag fick kämpa för att inte
köra den sedvanliga segerdansen inne på Kinarestaurangen idag då =)
Åh jees, happii days.

Och ja, måste ju såklart nämna ditt namn Stine, när du är så söt och skriver
så otroligt fina dikter till oss! Blev helt tårögd ju haha.

Och från mig (alla?) till er alla - en riktigt mysig lovesong:
"Always on my mind" - Elvis Presley


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild