Jag ska kubba till Kuba!

2008-02-18
Jaa, om jag nu spinner vidare på lördagens egenhändiga titulering så kan
jag ju avslöja att hela Akutmottagningen (dvs. bara jag ..) blev kvar där ute
på hembesöket ända fram tills för ett par timmar sedan. Men man ska inte
klaga, då kuren mest bestod av O'boy med grädde och en mysig men ack
så risig film. (Nej, jag rekommenderar alltså inte Dirty Dancing 2 - tacka vet
jag ettan <3 Den äger)

Kom fram till att jag nog måste beklaga mig lite över att den filmen faktiskt
var det enda vettiga som gick på tv vid den tiden och inte var den väl vettig?
Det enda som faktiskt var bra med den var väl att Patrick Swayze var med :)
Dock hade han världens minsta roll som danslärare (yes, dancing =D) men
det dög för att jag inte skulle stänga av den. Det, eller att det var för långt  till
fjärrkontrollen.. okej okej.
Vad gav denna filmen mig för tankar? Åk till Kuba
- där är det varmt och folk dansar. Enkelt och bra. Hittade ingen sensmoral.
Men precis som i alla andra sådana filmer gillar man inte mamman, men
det är meningen att man ska förstå att hon vill väl fastän hon har fastnat
i sina gammalmodiga värderingar -  men tyvärr hittade jag inte den tanken, nej.

Snart, såå snart!! "Bara" några timmar kvar tills säsong två av älskoserien
är nere. Glad. Eller, när jag tänker efter ... Väldigt glad. Aaah, där satt den.
Skrivet med världens största entusiasm - x) 

Until next gång! =D

Postat av: kriiiz

Men hallå, Jag stängde av dirty dancing 2 för att se King Kong....Jag blev lite smått kär i King Kong kan jag ju säga :D

2008-02-18 • 23:45:15
URL: http://kriiiz.blogg.se

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild