Alla Hjärtan slår på Alla Hjärtan

2008-02-15

Så är det bara :)

Låt mig bara på ett inte allt för drömmande sätt berätta på vilket sätt min AHD ägde
(Alla Hjärtans Dag - för er som inte riktigt hängde med där, och fick för er
att det var någon slags sjukdom som jag av mystiska anledningar var
stolt över?)
Min älsklings överraskning till mig var alltså följande:

När jag kommer hem till mitt eget hus är han redan där och väntar på mig.
Han har två koppar med varm choklad med grädde och en fantastiskt
vacker bukett med röda rosor!  Jag skojar verkligen inte när jag säger
att de är de vackraste rosor jag sett i hela mitt liv. Och nej, jag är faktiskt
inte partisk denna gången. Du skulle bara se dem.. eller nej, gör inte det.
Du skulle dött av avund ;D

Resten av den dagen spenderades hemma hos honom i mysbelyst rum
i hans soffa och med något gott att äta samt en och annan puss va'? ^ ^
Det hör lätt till samlingen av Greatest Ögonblicks of My Life.


image2


Postat av: Isa

Naaej, så underbart mysigt du har det då!
Har du fått tag på en riktig romantiker :)

2008-02-15 • 23:00:03
URL: http://lillaisas.blogg.se
Postat av: kriiiz

Åh, Gosh vad söt han är! Jag är lycklig över att ni funnit varandra, för du är en pang brud på alla möjliga sätt. Jag hoppas VERKLIGEN att han vet vad han har och att han vet vad han ska ta vara på.
Jag älskar dig, och jag önskar er all lycka nu. Puss.

2008-02-17 • 17:18:06
URL: http://kriiiz.blogg.se
Postat av: kriiiz

Åh, Gosh vad söt han är! Jag är lycklig över att ni funnit varandra, för du är en pang brud på alla möjliga sätt. Jag hoppas VERKLIGEN att han vet vad han har och att han vet vad han ska ta vara på.
Jag älskar dig, och jag önskar er all lycka nu. Puss.

2008-02-17 • 17:18:29
URL: http://kriiiz.blogg.se

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild