Bra dag.

2008-12-03
Just detta år har en god chans att bli det första året på ... många år, som jag inte tar mer än en chokladbit (ur adventskalendern) om dagen ända fram till jul. Det brukar bli så att någon gång i mitten på månaden försvinner det en liten goding här och var för att.. jaa för att jag inte kan vänta. Det är något speciellt med att få dagarna att gå. Idag har den tredje luckan öppnats efter en regnig dag och det kan jag ju tala om för er att det kändes bra.

Efter en lagom lång dag i skolan fylld av konstiga miner med Emma, viftande armar, nerfällda datorer och engelska filmer om mentalsjukhus, slutade vi äntligen och jag kunde traska iväg och träffa Nemo och Johan en liten stund. Visserligen rymde Johan efter ett några besök i diverse klädaffärer, men vi ersatte honom med Boris (!) och gick hela vägen ut till "Långö"... det var inte långt eller så .. man korsade bara treriksröset och sen lite åt vänster. Efter ytterligare en promenad i regnet lämnade jag grabbarna i Hoglandspark med några andra de skulle spela football med i parken. Bra dag. Bra dag.

 

Idag träffade jag dessa söta pojkar. Lycklig Johan xD...


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild