Balans i tillvaron

2008-12-11
Idag var det Body Balance på idrotten, vilket är en kombination mellan Tai Chi, yoga och pilates. Det var en hyfsat hård workout för ändå om man valde de lite mer komplicerade rörelserna och gav allt. Jag vågade inte ge mer än max 80% eftersom att jag vet av erfarenhet att jag inte klarar av magdansen på lördag med träningsvärk i hela kroppen. Kul var det iallafall och efteråt var jag avslappnad som en ... sill? Eventuellt en makrill eller en mört, för att fiskar på M är gulliga. Sort of.

Idag har jag köpt ett armband! Superfint, Kappahl 79:-

 


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild