Stress och Kola

2008-12-04
Idag var det stressrelief på idrotten och det var faktiskt jätteroligt. Vi började med att ligga på golvet och lyssna till en kort föreläsning/ sagostund om stress och efter det ställde vi oss alla i en stor ring och började gå moturs. Först vanligt, sen som om vi var; glada, sura, ledsna, apor och elefanter.

Nästa steg var att dela upp oss i fyra grupper om ~ 6 personer. En eller två skulle vara "lera" och de andra skulle vara konstnärer. Jag och Jerker fick vara lera och våra konstnärer; Micke, Sjöberg, Anders och Jesper fick fria tyglar. Vi fick ett tema och skulle sedan bli skulpterade efter det. Första temat var fred. Jag blev ställd i en lustig hukande posé med det klassiska peacetecknet och tummen upp. Jerker blev mest konstig.. Andra temat var då krig och jag fick med min låtsaspistol och två fingrar under nosen till mustasch avrätta Jerker som den Kitler jag var.

Tredje temat blev kärlek. De andra grupperna gjorde hjärtan och annat så kom då inte och tro att vi skulle vara lika puttinuttiga. Killarna, knäppa <3, ville visa lite sexställningar så Jerker fick stå på alla fyra med mig bakom sig xP ... galet så sexigt. Hade kanske blivit lite bättre om jag inte varit så kort xD Vår gympalärare kontaterade skrattandes att han nog inte ville veta tanken bakom konstverket.

De andra stegen gick mest ut på att Anders skulle vara kissnödig men glad och att Micke hade ont i magen men inte kunde sluta skratta. Samt att Josse var en björn som ville håning. Såklart skulle vi låta som djur och annat mys också. Rawr. Det enda som saknas nu är att skriva loggboken.

Förövrigt är dagen bra som ... en kolablandning ;)

Postat av: -

Kola betyder iofs kokain :)

2008-12-05 • 12:45:21
Postat av: Kitty

Kola betyder iofs också godis.

2008-12-07 • 19:30:14
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild