Namnbok? Ja tack

2008-12-17
Den 17 december är inte över än - och här väntas det stå något roligt och överraskande som händer eller har hänt, men icke sa Nicke (som kommer hem om ett par dagar, antaligen hemskt solbränd och allmänt glad). Jag sitter fortfarande i min säng med mina Aladdin Hjärtan som börjar ta slut och funderar på om jag ska ta och kalla bonsaiträdet jag fick idag för ett snyggt namn. Jag menar, jag har ju redan Egon.

Herregud, är trädet manligt eller kvinnligt?!

NAMNFÖRSLAG ANYONE?

Här följer förresten lite bilder på vad jag fått idag :)


Först och främst det omtalade trädet ... <3


Chokladgalningen fick sina behov mättade :)


En ny pytteliten mus då min förra rymt O.o


Örhängen min lillebror gjort själv den söta ungen.


Pengar av mamma och pappa samt mormor och morfar. Bra att ha i juletider.


Fick härligaste örngottet evvah av Simons mamma :)


Och denna ursöta ängel fick jag av Emma <3

Postat av: Doc

Jag röstar på Einar.

2008-12-17 • 21:10:44
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: Maja J

Men hallå, alla bonsaiträd borde ju heta Bosse,

Bosse Bonsai, ascoolt!

2008-12-17 • 21:33:51
Postat av: Maja J

Men hallå, Bosse! Det borde alla bonsaiträd heta! Bosse Bonsai, ascoolt!

2008-12-17 • 21:35:17
Postat av: Maja J

Oj, dubbelcomment :D Sorry!

2008-12-17 • 21:38:14

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild