Tio i nio ungefär

2008-12-06
Jag är djupt allergisk mot internetlösa dagar och just en sådan fick jag trots det ha igår från lunch och framåt. Hur mycket jag än kämpade så nekades jag att ens se googles frontpage. Med detta kom svår rastlöshet, huvuvärk och viss gnällighet och den stannade kvar i stort sett resten av dagen, trots lussebulle och lite godis. I bristen på internet passade jag på att göra andra saker så som diktanalysens slutkläm, slå in julklappar med viss hjälp från ett lurvigt busfrö med morrhår och jag passade även på och gjorde det lilla barnsliga pysslet på baksidan av chokladkalendern ;)

Idag var det bara jag och förlåt-men-jag-kommer-ändå-aldrig-ihåg-vad-du-heter-så-bli-inte-förvånad-nu som kom. Vi fick lite intensivträning i koreografin och shaking och efter det blev det en extra lång girl-talk-rast. Både hon och läraren är 33 år gamla och har utländsk bakgrund (Libanon vs Bosnien) så där satt jag, liten och svensk och var en halv livstid yngre än dem. Det var svårt att faktiskt relatera till en del saker de berättade, men det var ändå trevligt må jag säga.

Nu har jag precis ätit en stoor middag med familjen, så mätt och belåten ska jag nu ägna mig åt matte b(lä) och varför inte en film? =)

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild