Sunday, bloody sunday

2008-12-14
Nu sitter Simon på tåget hem och själv sitter jag i sängen, i samma vanliga position och med ungefär samma ansiktsuttryck som jag brukar ha. Inga större förändringar här inte. Trött, lite nedstämd och såklart saknar jag honom redan. Hela dagen idag har mest gått ut på att ta det lugnt och njuta av några ouppbokade timmar tillsammans och om jag får säga det själv så har det varit  en riktigt bra dag som kanske har innehållit liiite för många godsaker, men tja.. det är bara söndag en gång i veckan.

Vi har även varit på en liten snabbfika hos hans mormor och tittat på skidskytte... eller, tja det var skidskytte på tvn iallafall, sen om man tittade eller inte är ju en annan fråga. Andra händelser är väl kanske att hans syster Terésa ringde från Thailand för att fråga vilken min favoritfärg är.. haha <3

Förresten, en liten fråga till er allihop, vad ska ni göra med er extra sekund i år? Ni vet väl att ni har en sådan? Spendera den klokt.

Postat av: Fredrik

Den extra sekunden kommer jag att använda till att inte tänka på skolan ;)

2008-12-14 • 21:55:11
URL: http://fossing.wordpress.com

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild