Spore!

2008-12-20
Det blev visst inget bloggande som vanligt idag eftersom att jag varit sjukligt upptagen med en av mina presenter som jag fick av älskling igår - nämligen Spore. Kärlek. Fick hur många presenter som helst, känner mig så galet bortskämd. <3 Favoriten var iallafall just Spore och det har vi suttit och hållt på med hela kvällen igår och tja.. halva dagen idag.

Just nu ligger min älskling i sängen och suckar lite över att skärmen blev svart (det... kan ha något att göra med att jag drog ut hans laddare innan hehe...) samtidigt som han antagligen förbannar mig lite tyst eftersom att chansen är stor att datorn återställer sig - dvs inte sparar spelet. Oops.. "/

Jag sitter självvalt på golvet, hade tänkt sätta mig hos honom med nu vet jag inte om jag vågar förrän jag fått klartecken om vilket val datorn gjorde. Att spara eller att inte spara.. det är frågan.

Nu blir det äppeljuice och filmval!



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild