Spääänska

2008-12-09
När jag vaknade hade jag för avsikt att skriva ett sprudlande glatt morgoninlägg, men sen tröt orken då jag insåg att jag måste lägga all energi jag kan uppbringa på att vara stressad istället. Varför? Jo, för att den stora frågan är: När börjar spanskan!? Jag har helt tappat kollen på vilken tid som gäller på tisdagar resp. fredagar och paniken kryper sig på mig. Börjar den tidigt är jag redan dömd att missa bussen, but then again det är väl på fredagar jag har en äckligt lång håltimme? Kanske det, men vilka tider är det egentligen som gäller - jag kan inte titta på schemat för det som hänger på kylen slutade stämma ungefär andra veckan av terminen xP

Puh, Sjöberg får vara min räddare i nöden - den enda som kunde tänka sig att svara på sms 06:40 idag.

Vaken en hel timme för tidigt, and I like it.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild