Sista dagen!

2008-12-19
Idag är sista dagen innan lovet, åh hallelujah! Snart dags att gå upp för att göra mig iordning litegrann. Behövs ju inte så mycket, vi ska ju bara se en film och äta lite.

Idag firas min födelsedag lite halvhjärtat i efterskott av farmor och farfar och jag väntar "med spänning" på det lilla kuvertet med 100:- kronor i  som är både från dom och från gamlamormor. Har varit stolt mottagare av just ett sådant i 11 år nu tror jag. Med största sannolikhet är det just ett sånt jag kommer att få på min 18-årsdag också. Nåväl, kunde varit en femma och de kunde sagt gör nu inte av med hela på samma gång, som morfar brukade säga till mig förut. Observera att förut inte var så länge sedan. Jag älskar min lilla morfar som lever kvar i 1950-talets ekonomi <333 Han är så söt.

Nu blir det upp upp och iväg.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild