Saldo

2008-12-16
Lite hjärt-och lugnräddning på internet senare och här är jag igen. Det har varit ett långt och ansträngande uppehåll på två dagar då jag hunnit inse hur lite jag faktiskt gör med mitt liv. Framförallt insåg jag hur mycket tid jag verkar sitta vid datorn. Under den tiden tänkte jag flera gånger på att göra något annat och att införa det där göra-något-annat-andet i min vanliga vardag också - men så återuppstod internet och jag sket i det.

Vi vann förresten på turneringen idag! Jag och Emma satt och hejade som besatta - vilket kunde blivit lite pinsamt eftersom att vi satt i fel klack ;) Men vi hejade på ändå och lät det inte bekomma oss det minsta. Synd bara att det blev så outhärdligt kallt att vi bestämde oss för att gå.. "/ Lilla älsklingsemma xP missade halva dagen idag för att hon var hos ortopeden, förhoppningsvis blir det adios goodbye ciao och hejdå till de besöken snart så att jag får ha henne för mig själv. Mohaha.

Förresten, viktig fråga till alla med Telenor kontantkort (alltså mina likar) - har ni också fått en miljard saldobesked hela dagen idag? Jag är uppe i över 70 stycken nu! Och då räknar jag bara de som är i min inkorg nu.. de jag fick tidigare idag tog jag bort redan då. Är det ett kasst 16:e decemberskämt (wtf..?) eller gick deras tekniker på en alldeles för lång kaffepaus?

Postat av: Emma

Resten av denna terminen slutar jag lämna dig, ska nämligen dit på tisdag -.- ^^ hihih <3

2008-12-17 • 07:58:39
URL: http://woznica.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild