Min minikalender!

2008-12-10
Det är två veckor kvar till jul idag och jag har gjort mig själv lycklig genom att hitta en dold spargris som jag haft framme för ett par år sedan. Den var mest till för att alltid ha råd till födelsedagspresenter till vänner etc. Det känns helt fel att använda de pengarna själv så därför kommer jag att starta min alldeles egna lilla minikalender under ~ två veckors tid.

Eftersom att jag själv har en ruskig tid med mina naglar blir första luckan ett set för fransk manikyr från Depend.


Gör såhär: Skicka ditt bästa julklappsrim för nagellack till mig på [email protected] och var med och tävla! Vinnaren avslöjas imorgon ~ kl 07:00- 08:00 Lycka till



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Grattis och God Jul till Janice Hansen i Skövde!
Kolla dina mail =)

Postat av: mimisha

Jag vill så gärna vara med och tävla

har önskat mig det till jul klapp <3 <3 <3

2008-12-10 • 17:43:07
URL: http://mmiimmii.blogg.se/
Postat av: Doc

Hej! Tack för dina snälla kommentarer hos mig.

Fin blogg du har!

2008-12-10 • 19:24:29
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: mimisha

aja bättre lycka nästa gång

2008-12-11 • 19:30:56
URL: http://mmiimmii.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild