Lucka #3

2008-12-12
Godmorgon godmorgon!

Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag är idag. Hade jag sovit i ca 3 minuter till hade det klassats som att jag försovit mig och då hade jag varit uppe på studs, men så blev det naturligtvis inte så här sitter jag och gäspar.

Nu till saken, denna underbara lilla blåsande apa som med nöje torkar dina naglar, jag vet att du vill ha honom ;)


GÖR SÅHÄR:
Maila mig på [email protected] och berätta vilka bananer ni brukar köpa hem? Vinnaren dras imorgon kl ~ 07:00 - 08:00. Lycka till!



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Grattis och God Jul till Alva Fredriksson i Ronneby
Kolla dina mail :)

Postat av: Carita

Jag är också sjukt trött idag, och den där apan verkar lovely, hihi :D

2008-12-12 • 06:43:12
URL: http://minicookie.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild