Lucka #2

2008-12-11
En ny strålande och något regnig morgon kan få vem som helst att fundera över hur bra håret lyder. För min del blir det en hyfsat stram hästsvans och en hel del klämmor för att det ska stanna på plats idag. Vad för frisyr kör du på när det blåser och regnar? Kanske tar du dig ändå tid att locka håret?

I dagens lucka döljer sig locktången fråm Babyliss och väntar på dig.



GÖR SÅHÄR: Maila mig på [email protected] och berätta vilket schampoo du använder för att hålla ett bångstyrigt hår under kontroll! Vinnaren dras imorgon kl ~ 07:00 - 08:00. Lycka till!



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Grattis och God Jul till Frida Sandén i Växjö
Kolla dina mail :)

Postat av: mimisha

Jag vill vinna !!!!

2008-12-11 • 19:27:20
URL: http://mmiimmii.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild