Ibland är normer skräp

2008-12-12
"Hej, jag heter Tina, eller Håkan .. vilket ni vill. Jag är transvestit"

Ytterligare en banbrytande gästföreläsning i skolan där alla återigen satt tysta och lyssnade under hela föreläsningen. Ett välskrivet tal på flera A4 sidor framfört på klingande skånska fångade mångas intresse. De som tagit för givet att transvestiter absolut är homosexuella fick lära sig något nytt genom en liknelse som gick ut på att man är lika homosexuell bara för att man kommer från Irland eller Indien som för att man är transvestit. Dessutom hade (han/hon?) hen varit gift med en kvinna i 28 år och hade fyra barn. Det bjöds på information om transvestism, föreningar, känslor, tankar och såklart lite reklam för det egna företaget.

Kort sagt; en bra föreläsning.

Postat av: Frida

svar: vad tråkigt :(

Men du skulle sett vårat Luciatåg hahahahaha!

2008-12-12 • 14:31:37
URL: http://brunettfridaa.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild