Happy Birthday to me

2008-12-17
Idag är det min födelsedag - tyvärr gick det att räkna antalet människor som kom ihåg den på en hand. Nåväl, det var fler än vanligt. Det är något med att fylla år så nära jul som gör att det helt enkelt faller ur minnet. Hrm hrm, det är inte för sent att ringa eller skicka ett sms people.

Idag har det övats på temaarbetet och imorgon är det den stora dagen. Sitter fortfarande och läser pappret om och om igen samtidigt som jag letar efter en slips. Något annat jag letar efter är en fair deal då jag tänkt börja ignorera blogg.se snart och kanske skaffa en egen hemsida istället. Men det var minsann inte lätt att hitta. Hittar man något som är bra så kostar det för mycket och hittar man något man har råd med är det ofta skräp. Kasst.

Ska sitta här och äta mina Aladdin Hjärtan och prova örhängen en stund. Och såklart ska jag hitta något tjusigt ställe att ha min supersöta glasängel - som jag fick av Emma <3 - på.

Tjingeling

Postat av: Simon

Grattis älskling :) På fredag smäller det

2008-12-17 • 17:06:28
URL: http://moonyeol.blogg.se/
Postat av: Anonym

*grattis i efterskott

2008-12-21 • 22:47:12

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild