Ett gym och en bricka

2008-12-10
Godmorgon bloggen! Eftersom att tidspress är mysigt så har jag ~ 3 minuter på mig att göra vad jag vill vid datorn innan jag måste stressa mig halvt sönder och samman för att hinna till bussen. Men precis som allt annat så förväntar jag mig att även det ska lösa sig. Det är programhantering som står först på schemat idag så det är ingen tuff inledning - vilket är otroligt skönt. Mina minuter tickar ner.

Väldigt kortfattat : Inatt drömde jag om att jag spelade ett spel som var nya versionen av Wii .. hela jag var med i det. Min lillebror och "some random dude" var också med. Vi bekämpade hajar, åt kakor och kastade flaskpost. Efter en lång spelomgång åkte vi hem och jag bytte om för att dra till gymmet. Men här var det härliga med gymmet; mitt i hässlegården stod det en jättefin gammal herrgård där familjen Cruise hade flyttat in. De hade två träningsmaskiner (typ ett rullband och en cykel) i hallen och det var fritt för den som ville att träna där. Jag var en av dom som gärna var de. De hade visst en dotter i min ålder som hade några kompisar över. Vi blev jättebra vänner och blev serverade champagne på silverfat varje gång vi skrattade. Ni kan ju tänka er.. Hela familjen talade jättebra svenska och jag frågade var de hade lärt sig det. De svarade att de hade lärt sig det på 80-talet av en ung man och visade mig en gammal bild på min pappa. "Världen är liten" säger jag och vi skrattar ännu en gång och brickan kommer farandes - serverar gör någon i klassen som vi kör hejvilt med. Hm..

Men nej, skola var det!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild