En liten timme

2008-12-02

Hela dagen skulle kunna sammanfattas : apa i ananas. Simon åker hem idag efter en lite extra lång visit och jag har en miljon saker att göra som jag gärna skulle slippa. När den enorma högen med skolsaker-att-göra äntligen krympt till en bra fit-in-väska-med-lite-våld-storlek så tar de nya tag och lassar upp en hög till. Varför inte en konstig roman och en 2 A4-sidor lång diktanalys i samma ämne och sedan lägger vi på lite postmodernism på engelska samt ett radioprogram på programhanteringen och vad sägs om ett evigt jagande historiaprojekt? Om inte det räcker så kan vi ju alltid skjuta till en andel matematik och ett allmänt förvirrande schema.

Träffade min lilla Krizze en liten stund vid bussen och hon var den sista att se mina långa halvglansiga naglar .. nu är de korta och höglackerade minsann. Känns lite ovant att skriva på tangentbord/ mobiltelefon utan dem. De har ju faktiskt varit lite lagom långa och tjusiga sedan v. 44 (och nu är det v. 49 btw).

Nej, nu ska jag ta och ägna den sista Karlskronatimmen helt åt Simon innan han åker tillbaka till ~70 timmar av Malmö/Lund.

Tjingeling



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild