Da'n före da'n före doppareda'n

2008-12-22
Heej! Nu är det snart julafton minsann! Redan den 22:a. Imorgon klär vi granen  - eller granarna snarare. Ska klä granen först ute pa Jämjö och sen hemma i Hässlegården. Mycket pysslande, städande och mysande ska det bli, ja.

Idag blev det en gosmorgon när vi helt enkelt inte gjorde många knop. Vi vaknade hyfsat tidigt och Simon gjorde frukost till oss och mina bröder. Det blev lite tvtittande och vet ni vad? Xena, krigarprinsessan gick på 6an. Det har jag inte sett på hur många år som helst O.o Kändes ganska stort. Otroligt att jag kom ihåg vad som hände i just det avsnittet ändå. Mitt minne är speciellt alltså... kommer inte ihåg något viktigt, men sånt kommer jag ihåg, tss.

Efter den morgonen tog vi oss ut till Jämjö och Simon började lite med julmaten till på onsdag - juljuljul. Efter det tog vi en liten tur in till stan där vi köpte de sista två julklapparna. Han köpte till mig, alltså fick jag sitta med hans mamma i bilen och vänta haha. Jag köpte till Selma men kan inte skriva vad jag köpt, lalalaa. Du kommer tycka om det, lilla semlan.

En kort visit hos hans farfar och sedan tillbaka till Jämjö. Här är vi nu, glögg, pepparkakor och ett halvhjärtat blogginlägg har gjort min kväll. Snart blir det mer Spore-spelande och varför inte en film till? 

Tjing ♥


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild