Christmas Day

2008-12-25
Dagen efter - uppe redan klockan nio för att värma upp fingrarna med lite Guitar Hero sådär innan frukost liksom. De tre timmar som passerat sedan frukostens slut har vi använt till att spela lite till, jag har petat på min iPod och allmänt bara inte gjort någonting - som det ska vara.

I övermorgon blir det Stockholm och gissa om jag är glad? Med lite pengar i plånkan, väskan på armen och en latte i handen är det bara Krizze som saknas O.o ... Vi ska göra storstaden osäker en annan gång, älsklingskisen. <3

Idag är det fluffigt hår (volume master<3) och kanske en promenad som står överst på listan över saker jag kan tänka mig att orka med. Latmask. Men nu stundar en vild lussekattsjakt.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild