30 december

2008-12-30
Kom hem från Stockholm igår och direkt efter att vi klivit av bussen i stan efter måånga timmars åkande, satte vi oss på bussen hem till mig. Vi åkte dock inte hela vägen utan hoppade av hemma hos Truls istället. Där var det lite återförening för Simons "och deras" (väldigt fult uttryck) kompisgäng. Där serverades det tacos, fotades, pratades, skrattades och spelade det wii fit. Låt mig bara trycka in hur otroligt bra jag visade mig vara på att dansa i rayman spelet ;) naturbegåvning, ja minsann.

Vid 22 tiden ungefär begav vi oss hemåt och kunde efter en del uppgivet pluggande somna in.. bara för att vakna klockan sju av mitt underbara mobilalarm.

Idag, årets näst sista dag, har vi spenderat på stan där vi inhandlade det sista i klädväg inför imorgon samt 2 x födelsedagspresenter. En till min bror som fyller 15 den 4 januari och en till morgondagens värdinna som fyller år just imorgon. Nu är klockan sju men det känns som om hon är över tio - både för att det är mörkt ute och för att jag är trött som en gnu. Men än är som sagt inte dagen slut, tror bestämt att vi ska hinna med ett lussekattsbak (man kan inte stoppa suget när det väl börjat).

So long people



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild