3 veckor till julafton!

2008-12-03
God morgon bloggen!

Klockan är åtta och det är drygt en timme kvar tills jag måste springa till bussen med andan i halsen för att jag med största sannolikhet tagit för lång tid på mig att genomföra ett vanligt morgonmoment. Vilket, återstår att se. Lucka nummer 3 i min lilla chokladkalender är nu öppnad och jag känner mig lite tjockare, lite onyttigare och lite gladare.

Den tråkiga syn man möts av när man sneglar ut genom fönstret går att beskriva som: regnig, trist, grå , kall och med säkert 50 ord till utan att lämna ämnet. Jag hade tänkt råda bot på det genom att hålla mitt paraply så pass sänkt att jag bara ser folks fötter om de råkar komma within 2 meter från mig. Det borde fungera som någon slags temporär lösning. Men var är min snö? Vi fick visst bara mörkret. Idag är det exakt tre veckor till julafton och för en gångs skull har jag inte så många julklappar kvar att köpa, tur det - eller snarare oväntad skicklighet. Hur mycket har du kvar att köpa? Är du en sista-minuten-människa?

Första lektionen för idag är programhantering så nu ska lilla datorn ner i väskan!

Tjingeling



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild