Välkommen W890i

2008-08-09
Det verkar ha blivit nya innegrejen nu att skaffa en ny mobil och jag är såklart inte sämre. Min nya älskling och trogna följeslagare ligger nu i mitt knä och spelar upp härlig musik för mig. Silvrig och supersmidig har den kammat hem många poäng både hos mig och hos de professionella sk. "testarna". Min gamla flamma K610i har hängt med sen .. tja 2005 någon gång, så jag hade lite separationsångest. Men jag var snäll och gav den till min yngste lillebror mot ett löfte om att han skulle vara rädd om den. Jo, tro mig. Det löftet behövdes. Han fick en mobil av mig innan, en V800 och den fick sig en ordentlig tur i tvättmaskinen. Hmm.. Nåja, jag nöjer mig med att berätta lite om detta och bifogar en liten bild på underverket.



Tjingelixen sa laxen


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild