Skolstart!

2008-08-21
Första dagen i skolan idag och det kändes faktiskt kul att vara tillbaka där igen även om trappstegen tycks blivit både fler och tyngre under sommaren. Vi fick våra busskort och scheman. Jag kan ju berätta för alla att de olika inriktningarna (SAM/SAM - EK/SAM - EK/HIT & SAM/HIT) alla hade olika scheman och sååklart fick ju den inriktningen jag valt ett fruktansvärt mycket sämre schema än någon av de andra. 8.00 - 17.00 på tisdagar <3 skojjsigt. Nåväl, antar att vi får det mycket bättre än de andra efter jul. Och får vi inte det så är det helt klart bäst för alla att vi får smäcken number one hela trean igenom. Måste klaga lite när jag ändå är igång: Ingen Emma i svenskan O.o! Faktiskt fruktansvärt tråkigt. Jag tyckte ju om henne. Nytt stycke. Det är Teoretiska OS i Stockholm den 10-12 september. (Hör du det, Pierre?) Det ska bli jättretrevligt att träffa massa folk och se dom leka i olika utklädnader :) Teman : Världsdelar. Vi fick tilldelat oss Nordamerika eller Oceanien, hmm udda. Mer om allt det här senare, nu ska jag härma Anders och ut och köra (dock utan att krocka)

Tjingeling.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild