Pacifier or ... ?

2008-08-11
Helgen har tagits upp av ett högst oplanerat sjukhusbesök som vi ännu inte vet hur det kommer att sluta. Och nej, det är inget jag kommer att skriva om på en liten flik någonstans på internet. Om någon vill veta så kan de ju alltid ringa eller skicka ett sms - har du inte mitt nummer så är det antagligen inte så att du har jättemycket med det att göra. Jag kan iallafall säga att det inte är jag som är o-frisk så ingen behöver slösa någon oro på lilla mig just nu. Låt mig istället komma till saken - en betydligt roligare sak - eftersom att jag hade tänkt skriva lite om det där nya modet jag läste om från Paris innerställen. Det är nämligen väldigt besynnerligt! Nappar. Ja, nappar. Vanliga babynappar är det som gäller där. I en lång kedja runt halsen (eller i en betydligt kortare i kjol/jeanshällen) ska det alltså hänga en napp numer. Jag trodde såklart inte på att det var sant och har därför spenderat flera timmar (!) åt att leta efter bilder på det här på internet, och det må jag säga - det finns. Napparna skulle inte bara vara "vanliga", nej nej. De ska vara i färger - ljusa, mörka, prickiga, randiga - och gärna de där lite fiiinare napparna som bara rikemansbarn har. Alltså inget man köper på Maxi. Jag tyckte att det här var helt galet roligt och köpte därför ett par nappar för att göra ett försök till att göra just ett sådant halsband. Hur detta går får vi väl se.

Tjingelixen.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild