Kittys Tattoo - det nya nu!

2008-08-20

Igår hade jag en mycket speciellt gäst i min tvshow (ja, mitt vardagliga liv med roligare ord) och han gick med på att låta mig "tatuera" honom med en permanent marker. Tyvärr blev bilderna lite för ... speciella för att läggas upp här, men nåja. Och nej, var var ingen enorm snopp i pannan eller något liknande. Efter att båda armarna dekorerats efter alla konstens regler så fick jag skriva dit min signatur och ta några bilder. Väldigt nöjd. Han var visst mindre nöjd med vissa av bilderna som han inte riktigt kände att han ville visa upp för resten av killarna på karateträningen samma kväll. De fick alltså tas bort med ett läskigt spanskt rosa "nagellacksborttagningsmedel" som egentligen tar bort mycket mer än nagellack. Skulle inte förvåna mig om det löste upp rost också. Nog om det. Efter att ha dragit ner tshirt-ärmarna fick jag (utan större medgivande från hans håll) ta lite kort på honom överhuvudtaget. Hans bild hamnar här mest för att jag tyckte det vore kul. Du får väl säga vad du vill om den saken =) och jaa, han är söt <3 hahaha



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild