Kacktuss

2008-08-21

Efter att ha blivit brutalt krossad i det enda ämnet jag faktiskt kan mer än Simon i (datorer that is) är det en liten nätt reträtt som står överst på listan för motiga saker som hänt idag. Andra motiga saker är det faktum att jag kom fram till ... ja, vad är det jag kommer fram till? I stort sett hela dagen har bestått av korta pauser från allt runtomkring där jag bara suttit och tänkt. Dock vet jag inte vad det är jag tänkt på, men förr eller senare lär jag - som alltid - komma på det och huruvida det är något bra eller dåligt återstår att se. Under dessa pauser har jag förresten fortsatt att le och nicka lite om jag vet att någon redan suttit och pratat med mig. Ingen har märkt något vilket verkligen visar att min åsikt inte varit speciellt viktig i något fall alls idag. Usch, jag som brukar anse mig själv vara viktig - mer eller mindre iallafall. Nej, om jag ska vara ärlig så har min åsikt gällande random saker som kaktuspriser eller fläktremstillverkare sjunkit ner en hel del placeringar på min andra lista (älska imaginära listor!) över sakers viktighetsrang. Saker som däremot ligger på topp just nu är rena faktan som att handrosorna till begravningen imorgon är köpta, att mina nya skor behöver gås in och att Adolf Hitler var vegetarian. Det sistnämnda är lite viktigt eftersom att det är något jag kan komma ihåg pågrund av dess höga onödighetsfaktor. Så länge jag kommer ihåg något alls så är det enligt mig viktigt ;-) Jag börjar bli gammal.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild